1234HI5

i you very much

CINTA TERGANTUNG(PART3)


Tuesday, May 31, 2011

Dengan nama Allah yang maha pengasih lagi maha penyayang

Assalamualaikum . Firstly nak mintak maaf sebab tak dapat tunaikan permintaan you all . Saya ada exam lah jadinya kena bagi ke-focus-an kepada SPM . Kepada sesiapa tertinggal cerita lama , saya bagi link k supaya senang sikit awak baca . Kepada yang membenci , takyah nak saiko saya dalam status saya sendiri , sekian 
|
|
|
V
http://mimy-kembangkempis.blogspot.com/2011/04/cinta-tergantung.html
http://mimy-kembangkempis.blogspot.com/2011/05/cinta-tergantungpart2.html 
Entry lalu ,

Girl : Ntah lah , orang tanak awak tertunggu orang bagai nak ape , orang rasa serba salah sangat . Lagipun kita jarang contact kan , susah lah kan . Saya tanak awak tunggu saya . Better kita clash lah awak k . Saya tanak awak salah anggap pasal saya . Saya mintak maaf . 
Boy : Okey , saya paham . Saya minta maaf jika saya ada buat salah , take care sayang , still love you . salam.



Sebulan selepas kejadian mesej itu , sabtu yang indah .
Si boy nih jenjalan kat satu mall seorang diri dengan hanya membawa handphone sahaja .
1 message receive from si Girl , 

Girl : Awak , 
Boy : Iye saya . Kenapa ? 
Girl : Saya sayang awak tau , ingat sampai mati . 
Boy : Kenape cakap camtuh ? 
Girl : Saja , boleh tolong saya tak ? 
Boy : Tolong ape ? 
Girl : Tolong jangan berhenti rindu saya . Tolong jangan berhenti sayang saya k ,
Boy : Of course i will do that things . Tapi why sayang ? Sayang , kita couple balik ? 
Girl : Nothing . Awak , tayahlah . Saya tanak awak kecewa buat kali kedua . Btw , thank you for your love . 
Boy : No , saya tak kesah kalau awak kecewakan saya . Saya sanggup dikecewakan . 
Girl : Tapi saya tak sanggup . Please jangan bagi harapan besar kat saya . 
Boy : Sayang , kita couple balik k , 
Girl : Okey , tapi saya nak awak tau yang saya sayang kan awak 
Boy : I know that . Thank you too for be apart in my life . 

Si Girl nih tak reply mesej Boy nih . Next weeknya , Si boy nih pikir berfikir dan terus berfikir untuk membelikan barangan yang special untuk Si girl nih , dia keputusan untuk membeli cincin yang diukir nama nya dan si girl nih . 
Pada hari jadi si girl itu , mereka berjumpe seperti yang dirancang , kawan-kawan dijemput untuk memeriahkan majlis yang serba kekurangan itu . 



Boy : Sayang , sorry lah takde pe nak bagi (sambil menghulurkan cincin itu)  sambil tersenyum .
Girl : Alar tak kesah pun , janji datang majlis nih sudah . Tengok nih dah bagi hadiah pulak tuh . 
Boy : Ish barang murah je . Tak special mane pun . 
Girl : Mana tak special , dah diberi dari orang yang special , ye hadiah dia jadi special . 
Boy : HAHA , merepek lah sayang nih . Sayang , orang tak boleh lama-lama kat sini , orang nak beli barang sikit . 
Girl : Barang ape ? Alar *sambil buat muka monyok 
Boy : Adalah , nih tok sayang pakai setiap masa , boleh nanti ingat orang selalu . 
Girl : Okey , tapi hati-hati k , jangan bawak laju laju . 
Boy : Ye ye , orang selalu ingat . I love you Baby . 
Girl : Love you too . 

Mamat nih cam mat rempit yang lain jugak , bawak moto cam biasa . Tiba di traffic light , seorang kawan si boy nih tegur dia yang sedang membelek-belek hadiah untuk si girl . 

Mamat : Woo brader , jam tok siapa tuh ? 
Boy : Tok awek gua , cantik tak ? 
Mamat : Cantik doe , hadiah gua lu tanak kasi pulak . 
Boy : Alamak , tak sempat lah , halal kan jela . 
Mamat : Kem salam jela awek lu tuh , gua gerak lu . 

Secara tak langsung , motor yang dibawa oleh kawannya tuh bergesel dengan motor si boy tuh , si boy cuba mengawal motornye lalu melanggar lori yang berada sebelahnya . Kawan yang terlampau cemas lalu melarikan diri . Ramai orang stopkan perjalanan untuk melihat kemalangan tersebut . Ambulans datang dan menghantar si boy ke hospital di unit kecemasan . Si boy telah meninggal dunia semasa perjalanan ke hospital . 
Kakak kepada si boy menelefon si girl supaya segera ke hospital , sesudah sampai di hospital , kakak kepada si boy ini memberitahu bahawa si boy sudah meninggal dunia , dan mengeluhkan hadiah yang berisi jam tangan dan terdapat bekas darah si boy . 
 
Nih tok sayang pakai setiap masa , boleh nanti ingat orang selalu . 

SEKIAN , the end

With love , 
Amirah Karim :]
            

NEW | OLD

© 1234HI5