1234HI5

i you very much

MISSING YOU


Sunday, May 29, 2011

Dengan nama Allah yang maha pengasih lagi maha penyayang

Assalamualaikum , and a very go-od night . Jap ea , ada hal nak cerita nih . Nih entry gua tak promot kat mane-mana sebab gua segan sikit . Malu dengan public nanti XD Sorry entry nih agak kejiwangan .

background Pictures, Images and Photos

Like entry before nih , mimy salu cerita pasal hal orang lain , tah siapa tah aku main tibai , sampai diri sendiri pun terkena dilema . Oh my , aku bukan nak showoff kat semua orang yang aku ada boyfriend . Yeah yeah yeah terlonjak-lonjak bagai haper lah . No , thats definitely wrong . Sampai orang cakap kemaruk cinta , padahal cinta monyet je .  Setiap pertemuan pasti ada perpisahan kan . Sumpah aku cakap aku rindu gile sangat kat kau , tapi kau ? Hoi mimy , stop dreaming lah der~ Kau tuh nak SPM fokus lah ! 


Kepada kawan-kawan yang disayangi , 
Terima kasih sebab support saya . Kawan-kawan saya kebanyakkan semua dah clash , pasal mamat punye cerita semua jadi stalker nak cari boyfriends barangkali XD including me , Bangang-gile-kau-nih-mimy . Saya sayangkan awak semua :) Thanks again and again .

Kepada si dia , 
Truely saya nak cakap saya rindu sangat-sangat kat awak , kat atas meja belajar saya banyak tulis nama awak , buku tulis chemistry saya letak nama awak , sampaikan Chubby pernah cakap "sejak bile tukar nama" , surat ibu bapa tuh selalu kita conteng nama awak , tapi semua pasal tuh awak tak tawu kan . 
Agaknya last message tuh merupakan nohtah jalan cerita kita kan .


With love , 
Amirah Karim :']

NEW | OLD

© 1234HI5