1234HI5

i you very much

CINTA TERGANTUNG(PART2)


Friday, May 06, 2011

Dengan nama Allah yang maha pengasih lagi maha penyayang

Amboi amboi , Assamualaikum bagi seluruh muslim ! Salam sejahtera dan Salam 1 Malaysia . Hee , sumpah ngah malu , bengang , perasan , tension , orang gile* , and lain lain lagi . Sekarang ekonomi pon dah meleset kan ? Mid-year pown is-on-the-way . Haram satu apa pon tak study , cakap kat orang lain dah study , cakap dengan mak ayah pown dah study , tapi ? tepuk dada , dada sakit lah hoi ! 

Flash back last last entry . Pasal ape ? Heartbroken ke ? Frust tertonggeng ke ? Tak lah , cinta tergantung kan nyah kan . 

Si boy nih rindu yang membuak-2 kepada si girl . Cuba contact berkali-kali , tetapi jawapannya tetap hampa .  Apalah nasib aku kan , dapat awek yang cantik tapi . . . . . . . mengeluh kecik

Satu hari , sedang si boy nih nga tusyen , satu mesej masok . 

Kawan : Babe , ape cite sekarang ? 
Boy : Biasa je . Kau pulak ? 
Kawan : Okey je . Cam nak pindah sekolah jugak . Tapi tak boleh , kawan-2 aku tak kasi. 
Boy : Oh , better tak yah pindah , nanti kang siapa lagi nak bagi inform pasal awek aku . 
Kawan : Hahaha , kau tak contact dia ke ? 
Boy : Tak , cam da lost contact dah , kau contact dia ke ? 
Kawan : Kekadang , tak selalu lah , tapi lau dia on facebook , kitaorang salu IM , 
Boy : Oh yeke ? Ntah lah weh , aku cam rase relationship kitaorang cam tergantung , bukan macam je , memang betul kan , 
Kawan : Tapelah , kau kuatkan semangat kau lah . Jangan putus asa tunggu dia k . Aku doakan yang terbaik tok kowg tau . Tak moh lah sedih-2 k . 
Boy : Thanks weh , aku cam tak kuat . Malu aku jadi lelaki cam nih . Tak kuat depan perempuan 
Kawan : Lah kau nih , pikir camtuh pulak . As friend aku support kau dari bawah k . Jangan risau lah k . 
Boy : Okey , thanks a lot . Btw kau buat ape ? 
Kawan : Korek telinga . Kau lak ?
Boy : Ngah tusyen lah gile . Okey lah , teroskan usaha kau tok korek idong . Take care bye . 

Di facebook , adalah si stalker nih tegur si girl nih . Biasalah lelaki kan , dengan sweet talker dia tuh . =="

Stalker : Hai pretty ,
Girl : Hey , boleh tak jangan panggil camtuh , tak suka .
Stalker : Okey , btw just called me Aaron ,
Girl : Oh okey aaron .
Stalker : I selalu stalk your facebook dear .
Girl : Really ? Why ?
Stalker : Tadelah , i suka kat you . You like my ex girlfie .
Girl : Oh , but the reality im not ,
Stalker : Yelah dear . Eh , you dah clash ke ?
Girl : What ?
Stalker : I tengok you dah change relationship dari couple dengan si boy tuh jadi single .
Girl : Oh , then ?
Stalker : Lau i nak masok line boleh ?


-------------------------------------------------------------

Satu malam , si boy nih dilanda mimpi yang amat buruk sangat , dia bermimpi si girl akan mintak clash secara kasar , dan tidak menganggap dia sebagai kawan apabila mereka sudah clash , si boy nangis bagai nak ape memikirkan mimpi tersebut . Sampai lah satu tahap , si boy nih menanyakan kepada si girl mengenai hubungan mereka . Dalam hati berdetik , moga mogalah tade ape yang terjadi . 

Boy : Sayang , 
Girl : Haa , 
Boy : Kenape relationship tuh dah jadi single ? Dah benci kat orang ke ? 
Girl : Emmmm , 
Boy : Kenape ?
Girl : Awak , kita nak clash .
Boy : Kenape pulak nak clash ?
Girl : Ntah lah , orang tanak awak tertunggu orang bagai nak ape , orang rasa serba salah sangat . Lagipun kita jarang contact kan , susah lah kan . Saya tanak awak tunggu saya . Better kita clash lah awak k . Saya tanak awak salah anggap pasal saya . Saya mintak maaf . 
Boy : Okey , saya paham . Saya minta maaf jika saya ada buat salah , take care sayang , still love you . salam . 

Like kalau suka . Comment bila cinta . Follow kalau rindu . Saya nak buat sambungannya cerita nih , tapi midyear exam jatuh pada 9 May pulak , kalau saya sempat saya sambung k :) Have a good day !

With love , 
Amira Karim , 

NEW | OLD

© 1234HI5