1234HI5

i you very much

LOVE 1#


Friday, July 01, 2011

Dengan nama Allah yang maha pengasih lagi maha penyayang

Assalamualaikum , salam 1 Malaysia . Hai , ape kabar ? Lama tak bersua muka kan ? I means dengan blog I , HAHA . So tinggal berape bulan je nak SPM kan , keep on touch tak kowg ? Nih lagi dengan budak nak UPSR and PMR . Tak kesa lah , baru-baru mimy baru balik camp kor kadet polis kat asahan melaka , tempatnye best ! And baru lepas sukan tahunan best wooo ,  Actually nak citer lain , JOM MULAKAN !


Bermulanya cerita pabila bertemunya seorang gadis dan teruna , mereka berjumpa di satu tempat bernama tasik titiwangsa (tettt bukan nama sebenar) . Selang berberapa minit , teruna itu berhajat untuk bertanya .

Teruna : Hey * sambil tersenyum senyum
Gadis : Ish ape nih , tak malu ea kacau perempuan
Teruna : Siapa kacau , orang nak kenal dengan dia , boleh tak ?
Gadis : Siapa nak kenal dengan awak , eeeeiii , muka dah lah cam penyangak * sambil mengeling .
Teruna : Tapelah kalau tak sudi nak kenal , siapa jelah kitew nih . Muka pun cam penyangak .
Gadis : Sedar diri pun .
Teruna : Eleh perempuan , tak heran lah weh . Bunga bukan sekuntum ,
Gadis : Kumbang pun bukan sekor lah bangla !
Teruna : Dah lah malas aku nak cakap dengan orang gile cam kau .
Gadis : Eleh , kau yang tegur aku dulu . Kau pikir aku kepinging sangat ke nak cakap dengan kau ?
Teruna : K bai lah perempuan gedik

Masa yang sama , si gadis menyumpah-nyumpah si teruna .

Si gadis : !@#$%^&*()(*&^%$#@! tak guna betul punye mamat . Ingat dia bagus sangat ke nak cakap aku gedik , ish sebal nyewwww

Dan pada masa yang sama , si teruna menyumpah si gadis

Si teruna : Bajet aa kau , kau pikir muke cun aku terhegeh hegeh ke ? MATI lah kau , ramai lagi lah girl and for sure dowg much better dari kau . Muke muncong pipi terserong serong . Dari luar je cantik , tapi perangai kalah pokok semalu .



Seminggu lepas itu , 
Orang1 : Weh , kau dah couple berape banyak ? 
Gadis : Ntah lah ~ Banyak kot . Tak terkira 
Orang1 : Amboi , untunglah bila dah couple clash couple clash 
Gadis : Mana ade , kau memangg tak aaa
Orang1 : Betul what . Sampai tak terkira-kira
Gadis : Sudah lah kau nih ~ Eh , kau tau tak , last week ade mamat mane tah kacau aku 
Orang1 : Mamat mane pulak nih ? Kau nih ade je yang kacau
Gadis : Alaaaa , mane lah aku tau . Mamat tuh sama cam ciri-ciri yang muncul dalam mimpi aku 
Orang1 : Yeke ? Kau nih , mimpi mainan tidur je . Kau jangan nak percaya sangat . 
Gadis : Tah lah weh , aku madah pikir pasal mamat tuh je . Dah lah dia kutuk aku . Tak guna betul 
Orang1 : Eleh ntah-ntah jugak t , kau yang suke kat dia kan . 
Gadis : Please lah , orang cam tuh memang takk aaaaa , 
Orang1 : Kau jangan , kang jadi jodoh kau , baru tau . 
Gadis : Sudah lah kau , k bye . 

To be continue , 
Sorry lah k , tak tau lah kenape akhir-akhir nih M-A-L-A-S gile nak berblog-ing . Lepas balik camp je terus jadi malas . Fyi , cerita ini adalah rekaan semata-mata . InsyaAllah mimy akan sambung cikit lagi pasal ini cerita . Oh dont forget to vote me okey . Link dia ada kat sebelah kanan tuh , yang ada love love tuh . 

With love , 
Amirah Karim :D

NEW | OLD

© 1234HI5