1234HI5

i you very much

pening pening . waduh ,


Friday, May 14, 2010

hohoho . pening doe kepale nih . okay , act aku na cakap tentang minah nih . aku pelik ah dengan perangai minah nih . tatawu ah , hipokrit siot . okay ah kawan baru aku tuh da masok group kitaowg . and so what ? kaw marah sebab dia masok group kitowg . kaw cakap kat blog , oh kaw da lame kenal dy . sedangkan ktowg nih ? baru jer . hello ? kalau kaw kenal dy da lame . takan lah kaw buad dy cmtuh . kenal perangai dy , tapi takan la kaw ta pikir dy cmne ? ta logik siak . kaw sayang dy . tapi ape yang kaw buad ? si dy senyum kat kaw , kaw bole cakap dy buad taik ? pehh . law aku jadi kaw , da lame aku maafkan dy or aku sendiri yang mintak maaf . tapi now ? dua dua ego . alar , bende cm nie kaw na diam , sedangkan kaw na si dy balek kan . and act kaw jeles sebab dy kawan dengan A , ta yah na tipu . aku tawu sanad . kaw ta sedar yang dy nangis bile kaw gado dengan dy . dy tension sanad kaw ta tawu . ta paham ah aku . pening siot . dah ah . aku malas na bukak citer bebanyak nih . kang fitnah pulak . haha 


oh lupe pulak . semalam , khamis . 13 may 2010 . aku gado lagi dengan mamat dalam rumah aku nih . sial ah . dy mang cari pasai dengan aku . dah ah aku penat penat balek dari tusyen . da ah ta makan , ta minom . tetibe jer sound aku . babi jer . siap na pukol aku lagi . mantol na mampos ! konon na cakap dengan ayah rahsia aku , alar . law kaw ade seratus rahsia aku . aku ade million rahsia kaw ah . semua citer dalam gengaman aku jer . haha . egat aku takkot ? ( act takot pown . siap da nangis da . tapi pure pure berani ) haha . then , aku penat gile vavee aku teros tido sambil nangis . nasib baek bulan time tuh . law ta , mati aku kena keje dengan mama . haha . 

jumaat 14 may 2010 . siap ah kan . mamat tuh bole tudoh aku curi duit dy . sial jer . da ah time tuh aku bawak seringgit jer gy skola . time tuh aku bangon lambat . lambat gile . 6.50 kot . ntah ah , tapi yang pasti pas aku mandi jam menunjukkan pukol 7 . bayangkan aku tgoppok gapah doe . dah ah mate sembam sebab semalamnya aku nangis . bengkak doe mate aku . time biology mate aku na ttutup jer . da ah cikgu tuh aja express gile . bagosh ah tuh . mate ntah kemane , telinga ntah kemane . haha . waktu bm . waduh . geram gile dengan pn.suzaini . penat penat aku bikin pantun yang bernas . tapi aku sempat salin satu rangkap jer . da ah time tuh aku buad 4 rangkap . siot ah , ta prihatin betoi . 


tema : kaseh sayang

satu dua kucing berlari , 
mane na same si kucing belang , 
kaseh sayang sukar dicari , 
moge hidop menjadi cemerlang .

buah kuini diluar rumah , 
ambek galah tolong jolokkan , 
biarlah berkaseh kepada ALLAH , 
   agar hidop mendapat ketenteraman .    <---pelik sikit ayatnya .                  


 tema : budi 

ikan tembakul berenang renang , 
berenang renang di tepi paya ,
budi yang baik harus dikenang , 
semoge hidop kekal bahagia . 

pagi pagi pergi ke kedai , 
di kedai membeli sawi ,
orang yang bijak pandai , 
tidak semestinya orang itu berbudi . 

haha . best ta ? karya mimy . hee
                 
   

waktu bi . haha . best doe . cikgu favorite aku . hahaa , madam how . dy buad ape ntah . act , aku paham ke laut . yang pasti ade suwoh buad pasai bi ah . pemenang dapat pizzza hut ! OMG ! HAHA . ta masal jer . rendu doe dengan teacher ! ahaha . dy potong rambot . ayu gitu . tapi kapir tetap kapir . haha . balek aku nampak si matahari tuh . bole pulak bbuat jenake dengan gbh . haha . korean konon . ahaha . 

sampai rumah teros tido . hobbi baru . iloveubie .

p/s : sorry law tkutok sesape . tanak gado gado . )": penat tawu ta . pikir hal kowg nih . 

NEW | OLD

© 1234HI5