1234HI5

i you very much

whacah ! haha ,


Monday, June 07, 2010

haha . apakah motif tulis ini cerita ? 
 hee . sekarang aku cm da addicted dengan blog ? or mukebuku ? or ruangsaya ? hee . grr . boring na mam ! aku tulis nih sebab aku boring na mam ! aku geram dengan ms wadie . coz dy edit page owg lalawa . ish , jeles tow .bile aku nih na jadie editor yang pro sikit ? melampau jer . haha .tadie kat tusyen just 6 owg jer datang ? hadoih . melampau . cube law aku ta datang ek ? mesti dalam 2 owg jer datang . haha . sabo jer cekgu tuh . tapi mase aku belajo . fuh . elmu mencurah curah bagaikan hujan . haha . seng seng jugak aku nih . hee .tapi bile na bukak buku . pehh , jangan citer ah . lemau jer . haha . motif ini cerita ditulis ? 


kenape ek kita kena bace buku ? kenape kekadang kita boring dengan buku ? kenape si baim wong dalam citer bbc tuh suke sanad bace buku ? kenape a.samad said sanad meminati buku sampai kat uma dy ta cukop tempat untuk letak buku ? kenape and kenape ? sedangkan cekgu nursidah kate owg bp or owg jo'o' ramai yang lahir sebagai sasterawan ? karyawan ? and cekgu nursidah sendiri yang membantu dalam menerbitkan buku karangan ? 

bile saya na pintar ? na pandai ? bak kate pepatah , bila kita dekat dengan owg wangi , kita turut akan mendapat tempias kewangiannya . haha . tapi , saya kawan dengan kawan yang dikategorikan pandai ah jugak . contohnya seperti nazratul nasya 7a , siti nur fateha 7a , syairah diyana malek fasih dalam bi , azizah dan alia najihah yang mahir dalam saiko menganjing ? haha . 

bak kata ayah . kita nih law banyak sanad hiburan , kita akan lupe pade pelajaran . hadoih . bak kata mama . law kita asyek berkhayal , kita akan lupe bab yang kita belaja . ah .. bile na dapat straight A+ nih ? kowg . aku dah dapat paper addmath . ahhh ! 28/100 ? motif saya belaja ? ahh . first ujian aku lulus . dapat 43 kot . second ujian aku fail . haha , 20 /100 . haha . kali nih ? 28/100 . mampos aku . kena mara dengan owg tue kuh itu . haha . apo tow ? da aku ta paam ? na buad cmne ? ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !

pening lalat ~ 
aku tension dengan result mid year aku !

NEW | OLD

© 1234HI5