1234HI5

i you very much

si budak pompuan yang hot . bajet kurus . haha


Sunday, May 09, 2010



hei pompuan ! kaw seda ta yang kaw tuh hipo na mampos ! badak hipo pun same size dengan kaw . haha . kaw sanggup buad membe ( baru ) aku tuh cm tuh . ohh . konon bff sampai mampos ! bla ar ayat na mampos kaw tuhh . tulis kat fb , aku na putus kawan dengan membe ( baru ) aku tuh . ta ke name shial itu ? kaw ni hipo hipokrit tawu ta . kaw kawan dengan ainliana tuh bole pulak ? isma syakira tuh pown bole jugak ? sedangkan dua dua kawan kaw tuh kutok sesame sendiri . ta ke bodo tuh name nye ? hahaha . bia aku na citer nie . aku tawu yang ainliana akan bace blog aku nie . dan dia akan mceritakan hal ini . kaw buad mia cmnie sampai sengsare . kaw pikir kaw bole buad sesuka hati kaw ? na kongkong ? na control ? camon ah jupiter crew konon ? now . kaw dengan budak yang hot kaw tuh bole mampos taw ! haha . ta kemane . jgan sampai satu hari t , kaw mintak maaf kat mia . konon pas exam mid year na selesaikan bende nie sume . tapi kaw tuh ta sabar . haha . vongok gile . ade otak , tapi hampes . kelas pandai tapi tarak barang guna dengan baik . ta geti na bezakan antara kawan dan lawan . haha , suke doe citer pasai nie . 

p/s : HAPPY MOTHERS DAY (!) ilymama

NEW | OLD

© 1234HI5