1234HI5

i you very much

Hari Ini Dan Semalam .


Sunday, April 22, 2012

Bismillah,

            Semalam aku masih teringat kata-katamu. Ringkas, tapi sangat bermakna. Kawan Dunia Akhirat. Apa yang kita semua lalui zaman sekolah sangat menghiburkan. Tapi sayangnya tak kekal. Tak kekal macam apa yang aku inginkan. Ingin sekali aku cuba lupakan apa yang aku rasa sekarang. Tapi ia ibarat menguris hati aku. Itu perit sangat. Sangat. 

            Aku masih teringat waktu zaman sekolah. Rehat sama sama. All the Belacan Bacen. Tak kesah lah keluar lambat ke awal, mesti rehat sesama. Macam macam story nak diceritakan. That time just kita bertiga saja suka duduk sesama. Kalau aku tak wujud pun mesti kowg boleh hidup kan? So no wonder lah now kita tak bertegur sapa. Siapa tak takut dengan azab Allah? Lebih 3hari tak bertegur dah berdosa kan? Tapi sakitkan hati orang lain, tak kira berdosa jugak ke? Memanglah memaafkan orang lain itu, perkara paling mulia, dan Nabi Muhammad sendiri pun memaafkan umatnya apatah kita nih sebagai manusia biasa. 

           Kalau boleh aku nak luahkan apa yang aku nak cakap. Tapi sayangnya tak terluah. Aku cuba cari kawan untuk luahkan cerita sadis buatku ini. Tapi sayangnya, Wady aje yang tau tapi tak sepenuhnya. Akhir kata dari aku as your best buddy. 

To be honest, I love you as long we're friends. Forgive me with all my misunderstanding, I hope you will never forget me. 

Your BestFriend, 
Amirah Abd Karim

NEW | OLD

© 1234HI5