1234HI5

i you very much

Si Penghibur Hati


Tuesday, February 07, 2012

Allahuakbar 

Hari ini aku menghadapi hidup-hidup dengan tenang , aku mengibas kembali zaman persekolahan ku . Jelas sekali amat rindukan rakan-rakan sekolah , remaja seperjuangan di alam persekolahan . Namun semua itu kian berlalu dengan pantasnya . Aku berada dalam keadaan sunyi tak tanpa ada sesiapa di dalam bilik .


Mengibas kembali ,

Jikalau dulu kawan menjadi teman paling setia dengan kita . Sampai satu hati telah mencuri hati kita .

Fikri : Hai awak ,
Amy : Hai . Boleh saya bantu ?
Fikri : Ehm , kita nak minta tolong , tapi parah sikit lah .
Amy : Yeke ? Apa dia .
Fikri : Boleh curi hati awak ?
Amy : #ketawa . Haha , jangan bergurau boleh tak ?
Fikri : I'm serius , dont you see me ?
Amy : Okay then . Apa awak nak ni sebenarnya ? Serius k ,
Fikri : Saya Fikri , ayah saya baru je pindah sini . Rumah saya nunn di sana #sambil menunjuk rumahnya . Saya tak kenal sangat dengan orang-orang kat sini . So maybe one of the reason saya kat sini boleh lah awak kenal-kenalkan orang-orang kat sini . Right ? #sambil membuat keling kiri melentik keatas .
Amy : Oh yeke , saya Amy . Boleh lah kot , but maybe next time . Saya ada tusyen malam nih , why not this weekend ?
Fikri : If you free . Saya no hal je . Anything for you :) Emm , ada number phone ? Senang sikit nak contact .
Amy : 012-1234567 .
Fikri : Okay , dah misscall dah . Thanks . Got to go lah . Jumpa lagi k , assalamualaikum .
Amy : Waalaikumusalam .

Setiap hari mereka selalu tidak lekang dengan handphone , ada sahaja yang ingin diceritakan . Dan semestinya mereka berbual benda yang sama satu hari nih . Pada waktu malam yang sunyi dan tenang mereka . .

Fikri : Awak , hmm ada twitter or maybe facebook ?
Amy : Oh , of course lah ada . Dunia sekarang kalau takde bende tuh , tipu lah .
Fikri : Okay , then . Just add kita kat fb and twitter k ,
Amy : Takda hal . Hihi ,
Fikri : Jangan lupa tau , nanti kita text awak lagi .

------------------------------------------------

#Whoa , ramainya follower dia , Datuk Ghairah betul dia nih , seram jugak nak follow , mesti kat fb request full . Apa nih , in relationship ? Siot punye mamat , nak usha aku . Tapi dah ade gf . Apa dah ~

To be continue . 
A Lot of Love . 
Mimy Vee . 

NEW | OLD

© 1234HI5