1234HI5

i you very much

HEY BOY , I ADMIRED WITH YOU ( PART 6 )


Wednesday, December 07, 2011

Dengan nama Allah yang maha penyayang lagi maha mengasihi 

mood : unstable . 


Ish budak nih , cakap macam keling . Aah , saya pun rasa apa yang awak semua cakap . Kalau dulu saya pernah cakap yang saya nak stopkan cerita pasal mamat nih , tapi sekarang apa kes ? Buat lagi pasal entry mamat nih . Weh , rindu gila gila gila kat kau . Chu , you know what , masa yang you miscall tuh , I excited gila lah weh . Kalau boleh nak buka baju , rabakkan dada bagitau 1Malaysia yang gua rindu lu bangat --"  Apa boleh buat ? Takjadi nak buat . Then , saya terlampau excited sehingga saya bagitau member saya . 

#membe saya cakap , kita kena ego dengan lelaki . 

Semasa tiba di Segar , saya bagitau Muz tentang mamat nih . Okay , Muz yang text dia . Bila aku baca , k fine , he deserved get that words . Muz text dia sampaikan duadua ego , same-same annoying . Time kat rumah , try lah balik bace sent item , and inbox . Kfine , annoying sangat but I dont mean that . Sorry dear . I ikot sangat kata Muz , i think she's right

*saya hanya mampu delete semua mesej dia and Muz , 

Much love , 
AmirahKarim 

NEW | OLD

© 1234HI5