1234HI5

i you very much

Ulalala .


Wednesday, September 07, 2011

Dengan nama Allah yang maha pengasih lagi maha penyayang

Assalamualaikum , Hai ! Sorry tulis entry nih . Yelakan , trial SPM sedang berlangsung lah seyh ==" Sabor jela . Actually saya nak cakap nih . Saya memohon maaf sangat . Saya tak dapat nak teroskan cerita nih love 1# , sebab ape ? Kenape ? Sebab nyewwwwwwww . Saya-takde-idea-sangat-sangat . Saya dapat rasakan yang syok sendiri je ==" *ohaisyeman . 


Erm lastly , doakan saya dalam trial SPM nih k , walaupun saya tak berapa pandai , tapi saya cuba yang terbaik . Selamat Hari Raya Kawan-kawan se-blogger , se-facebook (kalau perasan lah , nih aku dah offline fb , lau aku online tuh , tuh bukan aku okey) , se-myspace and sekutu dengannyeww . Mintak maaf sesangat . InsyaAllah kalau saya rajin-sangat-lah-kan saya akan sambung cerita tuh . If kowg baru bukak blog nih , kowg boleh lah cari cerita-cerita katon saya yang mengarut tuh . Adios , Assalamualaikum , 

With Love , 
Amirah Karim . 

NEW | OLD

© 1234HI5