1234HI5

i you very much

Hey Boy , I admired with you


Sunday, March 13, 2011

Dengan nama Allah yang maha pengasih lagi maha penyayang

hello , hee . tertiba nak cerita pasal nih . okey finee , saya suke cakap bende-bende yang peliks . LOL XD , satu hari saya dilanda degupan meletopp aaaah ( padahal jantung jer ) . Okey fine budak nih . 



Nama dia Ali Satar *bukan nama sebenar , kenape taboleh bagitaw ? kerana saya secret admire dia . So dia pown tabole taw , and awak pown tabole bagitaw kat orang-2 . Lau dah stalker tuh stalker jelaaahhh makkk aiii betoi lahh minahh nih .

At the beginning :
Dikala waktu kegemilangan myspace , aku menyaksikan ramai TOPMAN yang meng-TOP-kan diri termasok Ali nih jugak . One day , member aku buat status , I love You Ali and for suke Ali meng-like status tuh ? Myspace ade like ea ? Tapelaaah . Aku dengan ringan tangan join comment itu , woaaaahh bagaikan isi dengan kuku kan kita dulu Ali dalam comment . Sedangkan aku sendiri pown tak kenal siapakah Ali tuh sebenar-2 nye . And aku investigate banyak-2 and menyedihhkan lubuk hati aku . Member aku sendiri laaahh punyee boyfie , dungu laaaaahhh weh kau nih MIMMMMMYY , pada waktu yang same Ali nih ADD aku kat myspace . And adat lah pas orang dahh add , intro himself right ? Panjanggg cam ularr kowg cerita nonstoppp . Ya Allah bahagianya hidoppp . Sumpaaaahh time tuh aku tengah couple dengan someone , someone yang caring pasal aku , bengaannggglahh kau nih * tawu tak bengangggg . Tapii sayang aku kat someone tuh ? Ntaaahhh laa .

After that day , we start chatting on ym . Chatt punye chat , Ali start cakap dia kenal member aku yang laen , since tuhhh aku sedar yang aku akan dapat persaingan with the girls right . No wonder Ali dapat girls yang cantek , secantek girlfie Ali ( member aku sendiri ) . Berangan lah wehhh kau nih mimy , bagaikan cacing nak jadi beruang betoiihh . Aku cakap yang aku nak out pas dia cecerita pasal girls and i told him that need a topup for texting my boyfie , and dia just mintak number aku and ta sampai 15 minit , maxis mesej topup 3 ringgit masok XD . That time aku tak berapa sure yang dia nak topupkan aku kerena aku terus offline pas bagi number kat dia . Then , aku online myspace cam hari-hari biase , aku tanye kat semua orang termasuk Ali and boyfie aku sendiri ade topapkan aku . Semuanya cakap tak , semua tak . Aku menjadi semakin tertanye-tanye , gerangan siapakah yang topup kan aku . Last-last aku menanyakan semula soalan yang same kepada Ali dekat ym lagi .

MimyV : Siapalah ek topapkan i ?
Ali : Ntahhh lah , myb boyfie you kot .
MimyV : Ehh , tak lah . Lau dia topap nanti dia bagitaw ,
Ali : Oh really , secret admire you laahh .
MimyV : Myb laaahh . Siapalaah yang minatkan . Buta barangkali ,
Ali : Takk lah , sedangkan semutt pown nak you , nih apetah manusia .
MimyV : Semutt ? Ape kena-mengena ?
Ali : Yelaaaa , semutt kan nakk sweet , yang sweet tuh dari you .
MimyV : Banyak lahh you punyee sweet . Sweet lagi girlfie you tuhhh haaa .
Ali : Sememangnya . Haha ,
MimyV : Babe , tukar topic ,
Ali : Okey dear .


After that chatting , cam dah lost contact kan ? sebab ape ? sebab aku tawu siapa aku , and aku tawu kau ramai peminat and aku tak sepatotnya kacau hidup kau , kau adalah Ali yang aku kenal as Boyfriend member aku sendiri . Takan aku nak jadi backstabber kan walaupun aku penah jadi , HAHAA . Banyak cerita aku yang aku share kat kau tapi kau kasi share kat girlfie kau . Ingat nih ayat cerpen aku ape ? Pas aku bagitaw , kau bagitaw kat gf . Sampai satu hari , aku agak bengang dengan girlfie kau , kau tawu ape ? kau tak tawu ape-ape . Naseb baik aku tak bagitaw aku start suke kat kau , naseb-naseb . Tapi kerana mulut aku jugak , girlfie dia jadi peliks dengan aku . Kenape kah ? Sebab orang panggil kau Satar , aku je panggil Ali . Okey fine , aku punyerr suke laaaaahh . Selepas kejadian itu , aku dah stop contact kau , sebab kau na SPM kan kan kononnya . 1 Year kan kita tak contact ?

Next year later , 1 miscall . 0177******* , aku pown reply lah miscall tuh . Yelaaaa , mane taw orang penting . Pweeittt 1 received message .


Secret Admire : Heyy ,
MimyV : Hello mello ,
Secret Admire : Still remember me ?
MimyV : Siapa nih ? Ade pehal ?
Secret Admire : Lahhh nih Ali , you member TUTTT kan ?
MimyV : Ali ? Aaahh .Ohhh heyyy laahh .
Secret Admire : Haha , heyy lagi sekali . You buat ape dear ?
MimyV : Tade wat pape , pikir mase depan , cewaaaaaahhhh you lakk ?
Secret Admire : Golek-2 atas katil , hows life yunk ?
MimyV : Much better lah dah single nih . You pulak apecer ? Lame mengepi ? Ingatkan dah tukar number
Secret Admire : Ohh , tade pe nak diceritakan . I tak tukar number pown , still gune number nih . Kenape you dah clash dengan your boyfie ?
MimyV : Alaaa saje jerr . Saket mate lau dia dengan girls laen . Tukar topic please ,
Secret Admire : Okeyy , hows sch ?
MimyV : Okeyy jeer . Addmath , biology , chemistry ==" ==" =="

He dont reply my message , okey fine . Kbye tok dia . 


A miscall form Ali , Ali , Ali and Ali Satar more and more . What a game that you wanna play with me boy ? Hari demi hari , rindu makin membuku , cinta pada yang Maha Esa , he called me Domo and i called him Budak huut ; Hantu Kunkun ; Boyboy and banyak lahhh , takan aku nak bagitaw kau ? Berdebar-debar ketika kau mesej aku , kencang degupanku bile kau katakan kau rindu pada kuh :( Tapi aku tawu itu hanya mainan bagimu . Sampai satu tahap aku tanye soalan yang amat dalam maknanye kepadaku

Mimy : Babe , nak tanye boleh ? 
Ali : Tanye lah , 
Mimy : Macam mane kita nak bagitaw someone yang kita suke pada dia ? 
Ali : Just terus terang jelahh . 
Mimy : Tapi camne lau dia tak suke kita ? Dia just anggap kita kawan ? And dia terus riak sebab dia tawu yang kita suke akan dia ? 
Ali : Terus terang nanti paham lah dia , yang riak tuh tak berapa pasti lah yunk 
Mimy : Ermm , tapelah . Thanksssss . 

After that day : 
Ali : Heyy yunkk . 
Mimy : Heii babe , 
Ali : So camne ? Dah terus terang kat someone tuh ? 
Mimy : Tak , takot sangat . 
Ali : Larh , kenape nak takot ? 
Mimy : Takot bertepok sebelah tangan . 
Ali : Teros terang jelaaaa 

* nak je aku reply " camne aku nak terus terang , sedangkan kau orangnya ? kau sedar ke tak ? kau perasan tak kehadirian aku selalu ? yang reply mesej kau , miscall kau , kerenah kau ? 

* tapi kau ta sedarkan ? kau just abaikan seolah-2 aku nih perfume , yang wangi selepas disembur bile dah ilang baunya kau lupakan aku . Okey fine . 

Mimy : Alaaa , ta berani lahh , Awak , tukar topic please , 
Ali : Okeyy yunk , 

Okeyy , tak sanggup nak sambung lagi . 
Ini adalah rekaan semata-mata , mintak maaf kepada yang terase . Ini untuk imaginasi mimy dan untuk keseronokan semata-mata . 
Watak utama : Aku , Mimy , Ali ,
Watak sampingan : -
Pembikin cerita : TUAN PUNYE BLOG :)
Like kalau suke .

NEW | OLD

© 1234HI5