1234HI5

i you very much

Hey Boy , I admired with you ( PART2 )


Friday, March 18, 2011

Dengan nama Allah yang maha pengasih lagi maha penyayang

woaaaahh , excited nih ! nak cerita pepanjang malu pulakkk , tape laaa . may i habaq kat you all , ingat ta cerita hey boy , i admired with you ? dalam this week i buat taw , for sure ramai yang bace but ta seramai cinta antara kita , dapat sambutan kottt . tapi tade laa sambutan cam concert JB . no wonder laaaa cerita nih agak love story aaaaaaa . HAHAHA lol XD . Okey lets start .


At the beginning , kowg dapat lihat si Ali Satar as an actor right ? And mimy the 2nd actor , dalam cerita nih ade pelakon tambahan iaitu : Ameera and Fazira because . . . . . ? Mehh ajak ramai-2 bace cerita nih , dah nak start nih . 


15-16 March 2011 ,
Seperti biasa Ali text dengan aku , dengan ke-COOL-an aku membalas text-2 , sampai satu tahap ,

Ali : Ohh , tengah watpe yunk ?
Mimy : Tengok movie Merong Hikayat Mahawangsa , awak pulak ?
Ali: Tengok movie Kembar Siang kat umah, ohh . kat wayang ke ? Sorry disturb .
Mimy : Tak laaa , tak paham pown citer nya . Kembar Siang ? Best tak ?
Ali : Best laa , download petang tadi malam layan cite nih .
Mimy : Alaaa , nak tengok jugak .
Ali : Nanti tengok laaa best woo ea Mimy yam yam .
Mimy : Yam yam tuh ape ?
Ali : Yam yam tuh cute laa yunk dalam citer nih
Mimy : Siapa yam yam awak ? Admire awak ke ?
Ali : Haha , tak tak . Awak yang yam yam lah yunk oi .
Mimy : HAHA , kelakar je . Tak pecaya laa
Ali : Tak caye tape .
Mimy : Eh . Awak tak contact si TUTTTT lagi ke ?
Ali : Tak contact pown skrg .
Mimy : Kenape ?
Ali : Err , nak cari girlfie lahh .
Mimy : Kenape tak cari ?
Ali : Kenape lak ?
Mimy : Errmm , tade pape . Heee ,
Ali : Eh , awak dah cakap belum yang awak suke sumone tuh ?
Mimy : Belum , takottttttt .
Ali : Cehh , yelaa tuh . cepat la bagitaw org tuh tau gak nih .
Mimy : Alaa takot laaaa . Kenape nak taw ?
Ali : Nak taw gak siapa yang bertuah dapat yam yam nih jeles saya
Mimy : Takyah laa nak jeles sangat .
Ali : Asal pulak ? Nak jugak
Mimy : Hee , tade pape ,
Ali : Yelahh , kita nih mane laa layak enn
Mimy : Kenape cakap cmtuh ?
Ali : Tade pape .
Mimy: Okeyyyy .
Ali : Yelaah , baru nak usha awak sekali tak dapat lak
Mimy : Larr , kenape ?
Ali : Yelaaa , awak kan dah ade admire laen , takan nak kacau daun pulak
Mimy : Larr , mane taw admire tuh ade orang laen ?
Ali : Yeke ? tapi awak tak try mane awak taw pulak . Ntah-2 org tuh pown admire kat awak gak
Mimy : Ntah ntah .
Ali : Tak cube tataw kan
Mimy : Ntah laaaaaaaaa .

------------------------------------------

love background Pictures, Images and Photos

Dipendekkan cerita ke tarikh 17 March 

TEXT massage :
A SWEET sms to a
SWEET person from a
SWEET person for a 
SWEET reason at a
SWEET no time on a
SWEET no day in a
SWEET month :)
have a SWEET day TODAY 

Ali : Thanks Sweetie
Mimy : Eh ? Welcome , heeee
Ali : Buat ape nih ?
Mimy : Iron baju sch , awal takkkkkk ? 
Ali : Awal sangat , rajin beno yam yam ?
Mimy : Banyak laa hang punye rajin . Act kena paksa dengan bapak den , dia cakap nanti Isnin tade laa kelam kabut cari stoking laa , tudung laa kasut laaa . Aku teringat bapak aku cakap " tuh aaa , tak prepare dulu awal-2 . nih ke orang nak ambek spm ? nih baru pakaian . pelajaran ? buat hw ? tuh belum bertelaah lagi . ubah sikap mimy ."
Ali : Rajin laaa tuh iron baju awal gile , ehh tak ganggu lah yunk ?
Mimy : Tak , act boring hadap lappy je . tuh yang iron baju . Asal baru reply ?
Ali : Patot laa , lappy pown dah malas na tengok muke awak lagi . Oh tido tadi , sedar tengok text name awak , bulat teros mata tak ngantok lagi .
Mimy : Yeke ? Cam tipu je nih ?
Ali : Eh , tak tipu . Fakta tau tau
Mimy : Yeke ? Bagi 3 Sebab kenape saya perlu percaya kata-2 awak ?
Ali : Sebab-2 nya : Saya suke text awak , saya happy text awak , saya **** awak . HAHA
Mimy : **** tuh ape ?
Ali : Tutttttttt hahaaha
Mimy : Ape tutttt pulak ?
Ali : Agak agak ?
Mimy : Ntah laaa , 60 positive 40 negative
Ali : Ape yang positive ape yang negative ?
Mimy : Ntah laaaa . Terbatok batok pulakkk .

------------------------------------------

Ameera : Mimyyy , kereta mak aku belakang kete kau . 
Mimy : Yeye , aku nampak . 
Ameera : Eh , tuh fazira . . . Cam berpakat pulak datang tusyen . 
Mimy : Wehhhh , duduk depan taw . Nina and Piqa ta datang 
Fazira : Asal tak datang ? 
Mimy : Nanti i cerita 
Ameera : Wehhh , kau masok dulu aaa 

3 orang tersengih sengih cam orang gile mase masok kelas . HAHA
Ameera : Asal kau suwoh kitowg dok sini ? 
Mimy : Aku daa ajak Jija dok depan , dia tanak jadinya aku ajak kowg . Lagipun , i ade story nak cerita nih . 

* sengih-2 cam kerang busyuk . 
Fazira and Ameera : Kau asal senyum-2 . Gile eaa ? 
Mimy : HEHE , 
Fazira : Kau okey tak mimy ? 
Mimy : Okeyy laaaa . Saje senyummm . Wehhh , pasal admire tuhhh . Kau bace mesej aku nih . 
Ameera : Mamat nihhh lagi . Admire kau ea ? 
Mimy : HEEEE 
Fazira : Larrhhh , aku pikir kau suke kembar doeeeeeee ! Mati-matian aku pikir kau admire kat kembar , rupa-rupanya si Mamat nih , ekelehhhhh mimy 
Mimy : Heeeeeeee , dia bagi mesej tuhhhh , **** tuh aku tatawu lagi :(
Ameera : Wehhh , cube kenakan dia doe . 
Mimy : Means ? 
Ameera : Ajak dia couple , then bile dia reply just cakap jokking je . HAHA 
Mimy : Meera , kau jangan maen-2 . 
Ameera : Serius , mehh aku bagi . 

Meera : Awak , jom couple . . . 
Ali : Hah ? Salah sent ke ? 
Meera : Tak laaa , betul aaa nih .
Ali : Tak nyesal ke couple dengan saya ? 
Meera : <------ nih aku ta egat meera reply ape .
Ali : Okey , saya admit yang saya suke awak
tapi awak taw kan yang sya tak suke 
kolling2 , saya suke tex je . 
Meera : Takk pe , tak kesah pown 
Ali : Kantoi sudaaa **** 
Mimy : Tak tawu nak cakap ape 
Ali : Takyah cakap pape . 

Fazira : Amboii , senyum lebarr . 
Mimy : Alaaaa , mane ade ! 
Ameera : Pasnih log10 jelaaa dengar cerita dari dia . 
Mimy : LAAA , mane ade 

Sambil sambil belajar chapter 4 pasal matrix tuh , tekan calculator cari name dia . Log M A N + M ! M ! E 
cube try . jumpe tak ? HEEEE , 

Then balek tuh , si kembar buat aksi nyanyi sowg-2 . Sorry kutuk kau . HAHA . 

The Enddddss . 
Pengarah : Amirah Karim aka Mimy Vee 
Idea : Kesah benar , tapi tambah-2 . Lau betul-2 mampos den . 
Pelakon : Aku , Ali , Ameera , Fazira , 
P/S : Maaf kan aku , buat nih kerana kau , aku tak bermaksud nak lukakan hati kau , kecik kan hati kau , kecewakan hati kau , tapi aku buat sedaya mampu aku je . Tersilap kate , tersilap bicara , tersilap ayat , harap dia maafkan



NEW | OLD

© 1234HI5