1234HI5

i you very much

TAG LOR


Wednesday, November 24, 2010

Dengan nama ALLAH yang maha pengasih lagi maha penyayang

1. apa benda paling penting dalam hidup anda?
- domokun , handphone , selipo jepon , rantai fazira , bantal busyuk *blur japp ==" sume guna duit aku , kecuali rantai , handphone , bantal busyuk .

2. benda terakhir korang beli pakai duit sendiri?
- kasot , yea ! <---- semalam bawu beli kat red modani (:


3. dimana tempat perkahwinan dan apa tema perkahwinan korang?
- syurga , HAHA * cam kimakk je jawapannye . HAHA , dan temanye bergantung pade calon suami aku laaa , syurgakan dibawah telapak kaki SUAMI aku . HAHA

4. adakah korang sedang bercinta sekarang?
- ta , nga selingkuh ((:

5. berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
- sampai aku naek bosan dengan perangai cam ce tuh . ade ker kekasih ? HELL ah soalannye , cam taek lembu kena jadi mangse korban doe .

6. novel/buku/majalah terakhir yang korang beli?
-buku rujukan sehijau daon , and short stories tuhh . HAHA <----- nih pown sebab na exam , last minute punye stadi
 
7. antara mak ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
- makla , mak aku paleng syok abes ! masyokkkk doe , bapak aku ==" ntah la , ta baek kutok ayah . dosa , nanti kat akhirat lidah dipotong potong banyak kali <------ cam ta biase pulak . HAHA
8. namakan orang yang betul-betul korang nak jumpa dalam hidup korang?
- si polan , 
- si polan ,
- si polan ,
- si polan ,
- si pondan , HAHA <----- tade kena mengena dengan idop kaw ((: 

9. adakah korang basuh baju korang sendiri?
- ta , mesin basuh yang memberi kesucian kepada baju aku . 

10. di manakah tempat yang betul-betul korang nak pergi?
- ke syurga . law kaw na pergi , pergi la . <----- betoi la ape aku jawap =="

11. pilih salah satu, peluk atau cium?
- duduk diam jer . HAHA <----- ta masok akal betoi . ntah la , aku tade perasaan japp =="

12. beritahu 3 benda tentang orang yang tag anda?
erm ?
- grrrr ?
- ahhhhhhhh (: <----- cam sial jer yang bawah sekali nih . HAHA

14. 5 lagu yang korang suka and selalu dengar?
- ntah , yang sedap dimulot aku , aku nyanyi . jadinye sume TERBAIK ((:

15. 5 blogger yang dipertanggungjawabkan untuk jawab tag ini ?
- ntah , sume daa orang tag . )):


NEW | OLD

© 1234HI5