1234HI5

i you very much

CLEVER !


Saturday, November 13, 2010

Dengan nama ALLAH yang maha pengasih lagi maha penyayang

WUUU , betoi kate Amal , kalau kita ta suke orang tuh lagi , ta usah la sebut2 name dia ? but dalam cite aku nih , aku salu dengar , sebut2 name dia . so camne ? sampaikan ade budak cakap " eh daa baek ea ? what ? dush2 , cam kena tumbuk kat mate pulak . oh man . jangan camnih mimy , wake up gel .

-----------------------------------------------------------------------------
booooo , and betoi kate fitri dulu2 . dia cakap kusut la law ade prob , camne na tenangkan ? and dia kate dia na aku tolong dia . dengan jumpe dia , dia dapat tenangkan diri dia . fuhhhhhhhh , nenek oi . ahhh , lupe pulak , tahniah kat budak upsr . lagi2 yang dapat 5A ! FUUUU , hebat (:

-----------------------------------------------------------------------------

malam yang suram , muahx ! wadiah azizan , post sebelom nih jangan terase taw . nih aku wat sebelom aku wall to wall dengan kaw . paham ? iloveyou !

NEW | OLD

© 1234HI5