1234HI5

i you very much

YEAH


Saturday, September 25, 2010

yeah , thanks kat wadie , mia , shita , muz for that day . enjoy giler . sampai nikon wadie tertinggal kat mcD . HAHA . rendu giler kat blog nih , hee . banyak citer aku na habak nih . okey . thanks GOD , da PK4 . risau nenek i you . erm . kenape la bole teringat kat MR.a tuh lagi . boring ! asyik na bersedih jerr . mimy . kuad kan semangat . malas na citer hal nih . 

erm . tadi , gih paret besar buat latihan moto . fuhh , lame gile tunggu macek tuh . nyirap jer . aku tunggu dia 1 jam . walawei . penat jer . then singgah jap vokasional's school . jumpe fitri . heeee . kitowg just tukar jam . and dia cakap ramai yang puji jam kesayangan aku . and jam dia jija cakap jam bermusic . HAHA , sengal giler . seterusnye , balek uma jija and beraye sekali . HAHA . and teros ambek si ieka gile tuh . then , p kediaman anggota polis . fuhh , pelik jalan nye . aku beraye uma azmina . fuh , macam2 makanan kat uma dia . aku kena balek awal coz parent aku da mbebel na p beraya . fuhh . giler mati aku bawak . 100 km/j HAHA . giler kentang . HAHA . okey . wasalam

stopupdating . onetwothreefourfive

NEW | OLD

© 1234HI5