1234HI5

i you very much

Kerana dia Perempuan .


Sunday, September 26, 2010

yeah , nih ade da pihak yang ta puas hati dengan geng kitowg . walawei . geram betoi , aku yang buat kecoh , tapi yang geng kaw na kacaw geng aku pulak . munafik betoi . nyampahnye ! suke hati aku la na kutok kaw pe , and kaw taya la na wt dose as aku kutok kaw . giler betoi . siap siap saiko geng aku . da tentu tentu geng aku kaki saiko , kaw wat hal . memang ah cari maut ah mulot kaw tuh . mesti binggung pembace aku nih 

mey , i citer hal sebenar . 
pade hari sabtu yang lalu , ex 3waruna wat renion . yelah , time tuh cuti rayela katekan . then , si mulot puake 2 eko nih , tanak join kitowg . tuh bukan renion namenye . then , 2 eko nih gih mane ntah , sampai ktowg da abes makan , dowg ta datang2 ke tempat pizza tuh . ishh , da la yang datang tuh bape ketol . then , dowg nih pehhhhhh , pakai celak , walawei . kala minah kapet tuh , and kala jugak awek2 arab and miss world . HAHA , 

pada hari persekolahan . seperti biase cari budak2 bb , then jumpe . aku cakap la pasal 2 eko nih . pehh . ade pulak pucu2 2 eko tuh . aku kutok la pasal celak dia yang mengila tuh . then pucu2 dia cakap ape ntah dengan 2 eko tuh . arghhh . sengal . 
then , setiap kali lalu depan 2 eko tuh . nyirap lor . cam na kena sepak jer muke dowg tuh ! hello ? glee is another word for loser ! ta sedap ta sedap . loser double loser take a picture , Whatever ! erm , whatever major loser ! geram siot . biar dowg terase sangat . haha . 

take a note : sesape yang bace cerita bena ini , diharap mendiamkan diri sahaje . tayah na bising2 . 
onetwothreefourfive [:

NEW | OLD

© 1234HI5