1234HI5

i you very much

Random Entry.


Monday, January 13, 2014

Bismillahirohmannirahim.
Assalamualaikum. Waalaikumusalam cantik.
Salam 1Malaysia.

This is random post. But for sure I will share you about something. Something that happen to me. Before that, happy new year guys :D


          Sejak masuk degree ni. I don't expect more from my study. What was happen just like " let bygone be bygone ". Because when I expecting more that what I can do, kecewanya tak terkata kalau tak dapat. So this is a starting point to brainwash my new chapter in my life to expect nothing from other things. Bak kata Yuna :  You can do anything. Follow your dreams. 

          For the third times, aku still berkawan bertiga. Memang aku dah buat jangkaan awal mesti salah sorang dari kitorang bertiga akan terasa setiap apa yang berlaku. Sama ada perasan atau pun tidak, mesti ada yang kecik hati. Hmmmmmmm. For sure, akan ada yang terpinggir/tersisir/diketepikan/
dikecualikan and etc.

         Tapi I believe that mesti ada hikmah Allah ketemukan kitorang bertiga. Allah knows whats the best. Semoga aku tabah dengan apa yang Allah berikan pada aku and kawan kawan aku especially yang berjihad dijalanNya. Amin. Think positive mimi cantik ! *kembang*


Sampai disitu sahaja jelah k. Selamat Malam sayangku. 
Lot o
Amirah Karim.

NEW | OLD

© 1234HI5