1234HI5

i you very much

Sayang Orang Lain kena Bersebab ke ?


Friday, July 29, 2011

Dengan nama Allah yang maha pengasih lagi maha penyayang

Assalamualaikum , Salam sejahtera ! Alhamduliah , bersyukur kepada Allah , hari ini kita dapat bersua lagi . So , apa cerita awak sekalian ? Mudah-mudahan sihat selalu lah kan . Panjang tak tajuk entri itu ? Panjang beno . Lets start , :)

Kawan saya nama dia Nur Fazira Binti Fadzil Ahmad menanyakan soalan telaga emas kat saya . Ayat dia berbunyi seperti ini :)

Fazira : Mimy ;D
Mimy : Ye ?
Fazira : Nak tanya boleh tak ?
Mimy : Tanye lah , haha
Fazira : Takpelah , tak jadi .
Mimy : Gedik lah , cepat lah bagitau . *sambil cube tenung si fazira
Fazira : Hmm , sayang orang kena bersebab ke ?
Mimy : Asal kau tanye cam tuh ?
Fazira : Alar , cepatlah jawab . Sayang orang kena bersebab ke ?
Mimy : *terdiam seketika , sambil menghadap muke cikgu fizik . Hmm , nanti aku cerita kat blog pasal nih k
Fazira : Okey ,

Kfine , sayang orang lain sebab apa ? Dari pemerhatian saya terhadap kasih sayang saya kepada orang lain .


1. Sebab orang lain tuh ada chemistry or relation dengan saya .
2. Sebab kita manusia mestilah bersayang kepada manusia jugak , takkan lah nak dengan harimau pulak ? Kan ?
3. Sebab awak selalu ada ketika kita susah or senang . Semestinyalah kita sayang awak
4. Sebab awak kan sentiasa jadi pendamping dihati saya
5. Sebab . . . . .  awak kawan saya dunia akhirat . Walaupun saya dah pergi dulu sebelum awak , kita tetap kawan . Ingat tau sayang ;D


With Love , 
Amirah Karim . 

NEW | OLD

© 1234HI5