1234HI5

i you very much

=="


Wednesday, February 02, 2011

Dengan nama ALLAH yang maha pengasih lagi maha penyayang

macek den kat sebelah tuh

walaweh , ta bole jadi nih ! ape kejadah haram nye ? sape yang buat undang-2 camnih , unfair oke . law na bubarkan pmr and upsr bole pulak wat propaganda , nih siap lesen kete kena ambek umo 21 , haapuih ! lemak berkrim . . . . . . . . . leceh aaa , sian mak den , kena tunggu lagi . bayangkan laaaa lagi 4 taon , pehhh tanak tanak ! makkkk , nak lesen kete . law bole aku nak memberontak siot . tapi aku hanye insan yang lemah . HAHA ,




gambar kiasan sahaje :D 

OKE LAAAA , malas na citer . Act mimy na cite pasal banjir , woahhhh , ta gempak mane pown , tangan mimy sakit-2 lor , na makkk , na nangess .

Isnin petang ,
sumpah excited gile na balek kampung coz mimy sowg jer ta sekola , along keje , ayah MC 2 ari , mama keje , aiza ade latihan kete moto , so mimy p dengan ayah saja laa , magrib tuh bawu mama aiza along p jugak , paras air banjir just buku lali jer petang tuh , malam syok jer sejok memanjang ,
Selase ,
awal suboh daa bangon , mcari-2 handphone ntah kemane , tido dalam kelambu , LOL ! haha , solat-2 japp then turun ke tanah . WOW , air paras paha den siott , mimy tido mati laa , mane dengar hujan ke ribut ke taufan ker , ta kesah laa kan . Mak ai , sejokk airnya . Time nih mimy ayah dengan mak nek jer ade kat uma , yang laen daa balek semalam . Dengan rela hati , mimy pown tolong ayah , jadi orang kampung jappp , angkat baja-2 tuh ke tempat yang tinggi . peehh , berat giler baja tuh . * aku pown ta pasti bape banyak taek digunakan wat baja tuh . baja tuh ketol-2 bulat-2 , alalalala comellllllllllllllll betoi . ayah kate baja tuh gune garam jugak . tuh cam tangan jadi kasar-2 gitu , ta kesah laa , tolong kemas-2 kan uma bagai , ade ayam mati dek banjir , kesian-2 , hanya Allah yang tawu nasib kaw kan ayam , HAHA , ramai gile yang berpusing-2 depan uma nenek mimy , jiran sebelah macek aku punye rumah . geng-2 datang rumah tolong-2 ape yang patot laaaa , for sure ramai ke laot coz air semakin pasang . aiceymen . dalam pukol 10 pagi mimy still kat darat lagi , dalam uma bukannye ade pape , baek maen air , last-2 bapak den nak tinggalkan den ~ ! !@#$%^&*()(*@! aku keseorangan . makkkkk ! boring gile . macek aku daa bebel-2 suwoh naek ke rumah . boring siak dalam uma , aku tatawu na watpe , bukannye ade laptop , tv pown cam ta memberangsangkan minda aku . tido pown kejap bangon jap tido . hadoih , nak maen dengan kucing , kucing tuh pown takot dengan den . argggh , bayangkan 11pagi-2ptg aku ta buat ape-2 . pastuh makan tengahari , solat-2 , mandi-2 , maen sampan jappp . pukol 6ptg bawu seronok cikit , aiza kol aku suwoh ambek dia , ayah along kat smk medan tuh .

----------------------------------- malu sangat time nih--------------------------------

ngah siap-2 na gih nih , ambek kazen mimy gune sampan KONONnya . macek mimy suwoh berhati-2 . oke , simpan dalam kotak minda . TUPTUP , gedebushh , aku jatoh dalam air ! bapak bangang siak . macek den bebel-2 nonstop . terpakse laa aku warming-up telinga aku . dia cakap " mimy ! aaa kan , mak nek daa cakap , nih bukan na maen-2 mimy ! daa p tukar baju ". aku tergesa-2 p ambek suar TIGS aku tuh . HAHAHA , malu nye den . diam beribu kate . ambek kazen aku . woahh , seksi siot . HAHA , dia naek rxz aku naek moto mende ntah . dalam 80an punye moto kot . bawak punye laa cam hero , last-2 tibe kat Pasir , mati ~ ! benci siak , mamat-2 tengokkan jer . pastu dengan kazen mimy tolong . MALU ai , asyek mati-2 jer moto tuh , last-2 kazen mimy cakap kat stay sini , ta lepas moto kaw na p stesen minyak tuh . dalam 30 minit aku tunggu kat situ , dengan ta bawak hp nya lagi , orang tengok-2 nya lagi . hadoiyai , then ternampak batang idong along mimy tuh . aiza na bawak moto , mimy pown kasi laaa , sebab ta kuase den nak bawak moto yang jap idop jap mati . mampuih jer . tuh yang dapat photoshot pic kat atas tuhh . bengang gile tawu ta , last-2 sampai uma jugak . hooorayy .

malam pulak otw balek uma kat bandar . yeaaah , na p balek tuh satu penjelajahan siot . trak askar lambat gile datang . last-2 ktowg jalan je reda banjir . pastuh daa separuh jalan lepak kat lorong ape ntah . tunggu trak lagi . siap tangkap gamba lagi taww , haha , naek trak pown nta pape jer . ayah suwoh photoshot muke-2 sape-2 jer then masok FACEBOOK . egat dilayan ker ? tade maknenye . bile stop depan kete , along turun dulu . fuhh , terombang ambeng dibuatnya . aiza pulak buat 'brek-dance' . HAHA . aku turun cam biase . tade cari perhatian lebih . HAHA , dalam pukol 10.30 selamat sampai kat uma dibanang :D

NEW | OLD

© 1234HI5