1234HI5

i you very much

CONTEST SAYA FOBIA DOT3 ,


Sunday, January 09, 2011

Dengan nama ALLAH yang maha pengasih lagi maha penyayang

oke oke , mimy terase minat nak join ini kontest , kenape kah ? ade ape kah ?


 
 
  • follow blog cik srijuju neh . wajib ! hahaha . * extra markah :)
  • contest ini untuk semua bloggers and semua peringkt umur .
  • buat satu entry pasal contest ni , critekan pengalamn atau peristiwa anda dengan fobia anda tu . fhm ? ok good ! kalau ade gmbr psal fobiaa or mase anda tgh mengalami detik tuu lg best .
  • letak banner dekat sidebar dan kt entry tu sekali . and then , link kn banner tu skali :)
  • submit link pade post ini . kalau bg link entry contest ni kt shoutbox sri x brape nk lyn :)
  • tag kt 6 org blogger :) * make sure korg dh infom kt diorg tau :)
  • hadiah ? jeng3 .. sri akan plih 1 org jaa pemnang . kalau sri nk tmbh , nti sri ckp.
  • oke , lets start baby , 
    mimy fobia kah ? bole ta tanye soalan tuh balek ? kuang kuang kuang . kebarangmungkinan , mimy terlalu banyak kefobiaan ke atas bende-2 yang remeh temeh nih . abaikan tatabahasa aku laaa . aku punye suke laaa nak cakap hape . tembak kang . act , mimy banyak fobia laa . fobia tuh fobia nih , mehh mimy story satu satu k :D
    1.  kita ambek paleng latest laa , semalam mimy p ikot ayah and along p paret simin , tawu ta ? alar kat area bagan kot ? parit simin tuh hentian mahkota johor . oke , bbalek pade citer . then , ayah mimy cari cacing tok dia jadikan umpan dia , OMGUCCI . dah laa kurus , kecik pulak tuh . dibanding kan dengan badan aku nih . tapi aku lebih takot dengan kaw ? hadoih , then . mimy tengok ayah maen-2 pegang jer , sampaikan satu cacing tuh terlepas . bapak ah , pastuh bapak den bole suwoh den ambek pulak . fuhhhhhhhhhhhhhh ! aku tengok pown daa nak pengsan , nih apentah na pegang . mampos jer , then , siap cari daun tok angkat cacing tuhhh . bapak den cakap "bende kecik pown nak takot ker" , ish orang tuew tuh tawu hape . den yang melaluinya . <----- peristiwa pertama , 
    2.  bawak moto . oke , finally mimy dapat lesen moto , daa lame dah dapat . first time dapat memang best , woot woot ! tapi mimy memang ade problem with signal kiri kanan . salu terlupe nak tutup , one day penah kena tegur dengan pacek ambulance , dia cakap aku na belok kanan , tapi aku kuar signal kiri . bagosh ta aku ? HAHAHA , pastuh cube teka ape berlaku ? bapak ahh . dengan gaya yang tidak berhati-2 aku menunggang motosikal tuh , aku terlanggar side mirror kereta orang kaya ! bodo betoi ! then , dengan pandainya aku p tengok muke owner kete tuh . sengal siot ! ! ! bile lalu sebelah kete tuh yang aku agak fobia laa . lagi-2 bile na sampai ke traffic light . mesti kena selit-2 . law na ilangkan fobia aku memang payah laa weh , salu aku nyanyi insyaALLAH or for the rest of my life . egat tuhan sebenarnya . paleng terok time aku bawak akak aku . perghh , time na selit-2 kat traffic light tuh ade laa kete hambe ALLAH nih , dia nak kedepan aku pulak na menyelitkan diri . aku ta pasan yang dia nak kedepan . perhh , aku brek emergency laa weh . gempak kan . lagy sikit aku nak terjatoh , memang jatoh pown . ta usah na story laaa . aku ta tengok muke owner tuh pown , sebab mane taw aku yang salah . ahahaa . DAHH , tanak egat . 
    okelaa , banyak sangat . tapi aku pilih 2 story jer . law bole nak banyak-2 tapi takot sri juju yang ta sanggup nak bace :D HAHAHA ,
    6 orang yang perlu ditag :
    nasya hamzah
    faragon 
    izza hamzah
    atok shahriel 
    liyana amira 
     syafiq elf

NEW | OLD

© 1234HI5