1234HI5

i you very much

HOHO ,


Wednesday, December 01, 2010

Dengan nama ALLAH yang maha pengasih lagi maha penyayang




HOHO , arinih saya sangat gumbira la . Kenapakah ? saya cube over control hawe dingin , hawe nafsu , hawe sabo , hawe kentut , hawe segale hawe . HAHA , why why love baby ? because arinih na lebih baek dari semalam . Semalam aku asyek nanges jer , kaw tawu ? tatawu kan . Saya na cari dia , iaitu dia yang bole menyakinkan saya tok jadi pedamping saya ta kira jaoh dimata , jaoh dihati , jaoh ditepi longkang = =" and im waiting for you . YEAH , its you baby ! its you . Yelahkan , aku bukan minhoo , joe jonas , shahnaz , maher zain and aku bukan superstar )): yang korang bole terGILER2 aku . Kuang kuang kuang . Kawan bawu , sorry la ta dapat kenal dengan lebih dalam kejunam , kita nih ta baek sangat , kadang2 ta betoi (:

P/S : please please , take a note . aku nak hidekan blog nih wat seketika atas keruntuhan gunung kaw , HAHA . ampun , mencarot sikit , ulangi . . . saya akan menyembunyikan belog ini buat seketika , atas urusan pejabat iaitu proses mengedit blog terbaek (:  maju la blog demi malaysia . hooorayy !


NEW | OLD

© 1234HI5