1234HI5

i you very much

BABE ,


Thursday, December 23, 2010

Dengan nama ALLAH yang maha pengasih lagi maha penyayang

 

er ? assalamualaikum , annyeong haseyo . heee :D
alar . tatawu na cakap ape = ="
bengang cikit arinih , mimy tatawu ape yang ingin mimy perkatekan . HAHA , act mimy risau pasal sowg budak nih . dia salu text mimy and mimy ta penah start dulu law na cakap2 dengan dia . Akhir2 nih ade selisih paham , but mimy try redakan . Alhamduliah daa oke , erm tapi mimy tetap dengan hati mimy yang berbuku menyatakan jgn percaye mamat nih . Tapi , law mimy ta percaya , nape mimy reply text dia ? Fyi , mimy ta penah denga suare dia . SumbangSengauMerduGarauSutunAyuSerakSuaraKATAK sume tuh mimy tatawu . Aritu dia mintak pic mimy , but mimy segan na bagi dia . but dia penah tengok muke mimy nih . ermm cam ta kena je mimy dengan dia . And lately nih jugak ramai budak pic mimy , tapi mimy cakap MAK ta kasi laa jual2 muke nih . HADOIH , 

Ape yang BEST tentang mamat nih , 
Dia nih salu busy body tanye pasal aku . 
And aku ape lagi laa , membusykan body aku tanye pasal dia pulak = ="
Haii , alangkah indahnye dapat kaw kan
Tapi its become a dream , and its not become true in reality . 
SOB SOB T______________________T
Bestnyaaaaa :C

p/s : babe , jangan kasi i jato hati pade you k . law bole i tanak , tapi law itu takdir , kun faya kun . TAPI , aku takot sangat law jato hati kat kaw . Aku tanak SYOK sendiri =..="

NEW | OLD

© 1234HI5