1234HI5

i you very much

KECIK HATI ,


Thursday, November 04, 2010

Dengan nama ALLAH yang maha pengasih lagi maha penyayang


Erm , aku tatawu na cakap ape nih . semalam aku skodeng blog aku akibat terlalu boring diruma . then , terlintas pulak na bukak blog seko nih . Ya Allah , serius doe . aku geli tahap cacing kemba cipan , nenek dia . sumpah la , kita kan bawu 16 taon beb ? takan la kow tergedik2 na kawen cepat2 , sedangkan kow tatawu bakal suri uma kow tuh keje ape , keturunan ape , darjat ape . bla bla bla , gatal gile . budak pandai , tapi tarak guna otak kah ? 

HHHOI , act aku na cite benda laen . 

2 nov , 
kuar makan KFC dengan BB , makan . makan malam ta makan , tade selera . )):
3 nov , 

pagi ,
aku ase cam ta semangat langsung . aku tatawu la ape terjadi dengan aku sekarang nih . aku ase tido pagi , petang , malam . bangun tido cam orang ilang pedoman , tatawu na arah tuju aku . and subuh tuh aku da bebel suwoh wat tuh wat nih . then , dalam kol 9 lebih tuh aku na bekpes , before tuh aku onl jap . pagi2 along aku suwoh wat resume . aku bukan tanak tolong or watever la . aku MEMANG tatawu na resume tuh camne , aku bukan na gih keje pown =..=" , pastuh aku turun pegi bekpes , aley2 abg aku na mara2 pasal resume tuh , pfft , aku memang turun bawah dengan niat na makan tetibe mamat tuh buat taek pulak . bole mara2 , kala orang dalam parlimen tuh . sebole2nye dia na suwoh aku wat . hadoih , nyirap gile . and time tuh jugak aku nanges . seriusly aku tasuke na pakse2 aku wat keje yang aku tatawu , aku da ambek makanan segale , mamat tuh bole mara2 , teros mati selera aku . daaa la ta makan malam tuh . boooo doh ! makan tapi ta telan ta gune jugak kan , 

petang , 
then , pas siap resume tuh . aku melantak la , ade la sorang mamat nih , janji na kol . tapi ta kol , then . aku naek boring , teros cari port yang best tok tido , lame gile aku aku tido . mengalahkan orang endon keje kat bangunan tuh . dari kol 4-7.30 ptg . then , bangun2 ade mesej dari ieka , dia ajak kuar jenjalan . tapi aku memang tade mud , panas pulak tuh . pastu ade mesej dari mamat tuh . aku reply lambat gile . HAHA ,  suke hati aku la na reply or ta . 

malam , 
haaa malam tuh aku kol itu mamat jap , dia dengan kekawan dia . aku pown naek muak dengan omongan dia yang bbuih2 tuh . aku cakap gih la layan la kawan awak tuh . then , aku text dia , tayah kol ah . orang penat , na tido , bye . pastuh , dia kol aku jap , dia cakap majok ah dulu , nanti orang pujok awak k . pergghh , memang ah . penipu besa ! dia ta kol aku pown , cam ce gile . aku tatawu ah ape dia wat dengan krdt dia , pastu ade mesej call-me-back dari mamat tuh . amboi , sedap gile lemak kow ! aku just wat bodo jer dengan mesej tuh . ta lame pastuh , ade nambe bawu masok . dia mbebel dengan aku . aku memang tade mud time orang ganggu tido aku . sorry awak . jawapan orang yang agak annoying gile . and last dia cakap dia mintak maaf sanad ta kol aku , dia cakap mesti aku pikir pasal dia yang bukan2 . yup , memang betoi pown , tapi duli ape aku , and paling aku ta caye , dia nanges ~ sorry gi sekali ! alar . wei , sorry sanad2 , tade niat pown na wat kow nanges ! then , aku blur kejap . teros offkan call tuh . aku takot gile . cam ta caye dia nanges , erm . then , dia text aku , dia cakap yang bukan2 . ish , menyakitkan hati aku jer . )): dalame cikit , aku pujok dia , and thanks cepat cool . and daaa okey je . 

NurWadiah Azizan , 
please dea , jangan cepat give-up dengan laki , kita bukan lemah wei . aku tawu kow bole bangun sendiri , aku tawu jugak kow kuat orangnye . law bole aku na bantu kow , tapi aku tade pengubat yang bole ubatkan saket hati kow . please wadie , Allah is always be beside us , wadie . kalau kow na ilangkan ingatan kow . nanti kow saket camne ? cam aku cakap sebelom nih , law kow da ilang ingatan , then kow mintak kat Allah , kembalikan ilangkan kow , law kow ta dapat ingatan kow balek , kow mara ke maki Allah ta ? as a friend , aku na kow yang dulu . tanak wadie yang sekarang . wadie dulu yang bangkit dari segale masalah . agaknye kow ekot ta cakap aku ? and aku rase mesti hani pown nasehat kow jugak kan , tapown serry and qilla . and dowg nasehatkan kow , sebab dowg sayang kow , ta sebesa zarah sayang mamat tuh yang bagi kate2 harapan as best friend kow . na wadie yang dulu . ^____^


NEW | OLD

© 1234HI5