1234HI5

i you very much

HP AKU MATI ,


Monday, November 01, 2010

Dengan nama ALLAH yang maha pengasih lagi maha penyayang

MAK OI , hp aku doe . tadi abg aku call gune hp aku . okey fine , aku bagi kat mak aku . then mak aku letak hp kat bawah . walawei , da tentu2 bapak aku tuh tengok tv , maken na besa nafsu dia na spot check hp aku . dodol betoi aarr . tadi aku skodeng2 jap . bapak aku cakap , tengok anak awak tuh , tuh ta nasihat anak awak , jangan kita ************ awak , biarkan anak . takot aku , Ya ALLAH , takotnye . da la aku mesej dengan ramai orang tadi , si farok , si kamarul , sape lagi ? ntah la . mesej yang bukan2 , tapi gayenye cam ta paam la style budak skrg mesej . short abes . tapi ntah la . ade mesej yang penting dalam tuh . bserah jerla gayenye . wslm ,

NEW | OLD

© 1234HI5