1234HI5

i you very much

BE STRONG !


Saturday, November 27, 2010

Dengan nama ALLAH yang maha pengasih lagi maha penyayang

monolog sendiri : yaALLAH , Kau tabahkanla hati aku . Kau berikan jawapan yang terbaek tok dirikuh , 

Okey . Kita mulakan . Sambil mdengar lagu Dadali-Disaat aku mencintaimu
Erm , aku cemburu dengan kaw . segale2 tentang kaw . kaw disayangi orang , dirapati semua orang , diberi perhatian kepada kaw , sampai kaw daa nampak aku . Siape aku ? kaw daa lupe kan ? kaw daa lupe dulu kita camne . Kita nanges same2 , ketawe same2 , jenjalan same2 . Tapi semua tuh myb daa ta penting tok kaw kan . Semua hal tuh dah lepaskan . And sejak cuti sekola kaw dah jaoh , jaoh dari aku . Kaw sedar ta ? Aku salu pikir bukan2 tentang kita satu hari nanti . Walaupun aku kenal kaw sekejap , tapi aku senang sangat dengan kaw yang dulu . Kaw yang dulu beza sangat dengan kaw yang sekarang . Ini ke dugaan bersahabat ? IF itu keputusan kaw , and itu jugak yang terbaek tok kita kan . Aku rase aku dah ta diperlukan cam Amal buat aku . Semalam aku wat post and postnya camnih " aku sedih , kaw tawu ta ? " And Amal cakap aku nih memang ego . Law na cakap sumthing , mesti aku sorokkan keegoan aku tuh . Sampai satu tahap , aku daa tanak dengar cite kaw , everything tentang kaw sebab keegoan aku . IF life aku cam sunshine kan best . Hari2 menghadapi semua dugaan dengan tabah . Tapi mak aku cakap , Allah bagi dugaan ni sebab Dia sayang kita , Dia na tengok tahap keimanan kita kepadaNya . And mak aku salu egatkan aku , tiap pagi selalula berdoa agar arinih lebih baek dari semalam dan esok lagi lebih baek dari arinih . Whoaaa , Gempakkan mak aku . Mama , iloveyou ! Ayah , iloveyou jugak . Adek ade bace artikel dalam blog along pasal seorang ayah . 

AH , bile kaw na berambos ah ? Tapi law kaw pegi , aku salu egatkan . Kaw bagi mesej pown aku daa meleleh . nih apentah suwoh kaw berambos kan ? Apela na jadi dengan aku kan . Ape la jugak bakal berlaku dengan aku kan . Ish , ade ta orang doa tiap2 ari dia na mati cepat ? ish , ta baek pulak citer pasal nih . Pape hal , aku sayang kat kaw , like you say its before , Mimy nih memang ego , tapi tanak mengaku . Fine , aku terima as true statement . Dalam ingatan aku , maseh segar lagi tuduhan kaw , kaseh sayang kaw , mesej kaw , segale2 nye tentang kaw and aku tunggu setiap ari bile aku bole haposkan segale tentang kaw . Aku reda dengan ketentuan nih . Sabo mimy , be strong ! ALLAH always besides us dimana kita berada (:

p/s : i really miss you T____________T 

NEW | OLD

© 1234HI5