1234HI5

i you very much

WHAT IS MEANS BY LOVE ?


Thursday, October 28, 2010


Dengan nama ALLAH yang maha pengasih lagi maha penyayang 

 
wei , sorry doe . sorry sesangat . aku bukan na balas dendam or wat ever sekutu dengannye . aku kapel dengan kow ikhlas . tapi banyak faktor yang membuatkan aku blur sekejap ' bodo seketika ' . aku ase cam kita kapel just for fun jer kan . aku cam ase diri aku cam ta diperlukan kot . kow cam buat aku tercari2 arah na ke mane . tapi semua tuh aku ta kesah , aku ta pikir sanad pown , bahkan aku rela kaw kapel ramai2 , include her . erm . ntah la wei . aku just tunggu dan lihat pasnih . aku nga terpikir2 tentang kaw . segalanye aku pikir . tapi bole aku na sanad kow lepaskan aku sanad , tanpe aku na or kow na sendiri . aku blur la wei . and aku pown ta sure about day yang kita bincangkan , arituh aku kol kow , kow kate jawapannye nanti . tunggu ade duit . OKEY , but kow pikir ta , kita nih ape ? or mengape ? kenape ? aku cam na follow jer kate membe aku , tapi . aku sayang kat kow . sampaikan ade budak cakap maybe mimy jenis yang kuat jeles kot . yup . memang pown . bukan aku na rosakkan relationship tuh . but kow yang mintak kapel dengan aku kan . da la wei . aku takot na story hal nih . takot sanad . eh budak , i really miss our first date .

please la .  

Mak , owg tana jadi cam along . owg tana jadi manusia yang camtuh . please support me , ma !
BIG SORRY  
to him . 
 

NEW | OLD

© 1234HI5