1234HI5

i you very much

KENAPE NIH ?


Saturday, October 16, 2010

Seriusly , hidop aku maken bosan dengan belog . espesially belog aku nih . cam suram jer , aku tatawu kenape , law dulu aku terlalu rajen hapdate belog nih pepanjang . but now ? pendek tahap luntong , kenape nih ? na cakap aku ketagih dengan facebook ke ? sampai lupe kat belog . sedih la wei . pas mama hapdate laptop nih , sume harte pusake aku ilang , aku lupe na cakap dengan aunty aku buat backup folder . terok siak ! segale2 bende yang aku kumpul dari aku rajen dengan myspace sampai da ta online myspace , sume ilang ! cam kimak betoi . agaknye lupe harte aku dalam laptop nih . mama ! 


yeahhh , thanks kat budak2 yang mendoakan kesihatan gee ! alhamduliah , gee da masok wad biase , masok dia masok wad ICU , susah na jengok gee . btw , thanks you very very much , appriecate giler kowg datang ! and for gee , kow kena kuatkan semangat k , jangan cepat putos asa ! huraayyyy 


wei , aku dalam dugaan doe . camnih . aku tatawu ! aku sayang dia , tapi dalam mase yang same dia cam annoying giler .cam terkongkong hidop aku ! wei , bukan paktam ! nih owg laen , aku malas na cakap hal nih , mesti kowg pelik la aku cakap name mamat nih . aku cube sayang dia , tapi law da jodoh aku dengan dia ta lame , aku terima seadanye . dia penyayang and over giler .

onetwothreefourfive

NEW | OLD

© 1234HI5