1234HI5

i you very much

e r m ,


Friday, July 09, 2010


aku tak tawu pe yang berlaku pada hati aku . ta tenteram lor . rase na nanges jer . 

okay . arinih ade program remaje firdausi . aku kena join . just kelas yang "terbaek" jer dapat . >..< , erm . cm biase la , tuan hj mohd ruslami yang iringi doa ktowg . so sweet . dea ckgu yang baek sekali ! time belaja aku bwt keje laen . mane na berkat . ape la mimy nih . then , ade ustazah nih . dea penah datang bagi ceramah last year mase kiamulai * betoi ta ejaannya ? mampos ah . asalkan aku paham . haha , dea cer ah pasal seks bebas nih . waduhhh . jangan citer ah . bengang gile walaupun aku ta buad . dea bg tgk video pasal ayah . part tuh aku da tangkap leleh . tapi tahan jer . emosi ta stabil la katekan . haha , next ustazah tuh stop . dia bagi kat membe dea citer pulak . pasal solat . nih lagi ah bengang sampai na cukop tangan na tutop muke hati otak semula ah . sekutu dengannye . =..=" okay la penyampaiannya . ustaz tuh stylo owgnye . sempoi gile pyampaiannye . seolah olah kita nih membe dea . siap cakap aku , kaw , hei , wey , ahaha . 

panjang arinie punya citer . haha , then . disambongkan dengan ceramah dari Pejabat Kesihatan Batu Pahat . dokter pe ntah . mak aku ade cakap balek tadi . tapi aku lupe . errmm . dia tunjukkan penyakit kelamin tawu ta , cervix pejadah haram . vagina , faraj . waduhh . nih lagi ah . ta sanggop na tengok , luccah gilerrr . ! tapi aku tengok jer . na tengok pe hasilnye seks bebas ini . pehh ! geli , mual , pening pale tengok jadah haram tuh ! then sume nurse tuh buad sport check kt ktowg . dea just tengok ade gigitan cinte dengan ade baby ta dalam perot nih . bengang siak . =..="



act , nihh cer yang sebenar tok arinih . tuh yang aku letak pic love tuh . aku tatawu ah pe sala aku . yeah . saya suda clash dengan amirul hakim abdullah . he is good person . i admit that . but aku still ta dapat terima hakikat dalam relationship ktowg ade pihak pihak yang cube mendalangi hubungan nih . aku ta tudoh sesape dalam nih . but , aku tawu sendiri . mase kantoi pasal blog nih akim ta penah cakap na clash . tapi sejak dua menjak nih jer aku ase cukop sampai sini . aku kapel dengan dea 16.12.2009-6.7.2010 , lame kan . he told me that he loves me . ohh . aku teros stop cer pasal tuh law msj dea . semalam dea tanye aku . asal aku mintak clash dengan dia . aku tabole cakap kat sini , just aku dengan Allah jer tawu . faktor laen banyak . cube kaw bayangkan , cinte yang da retak , tapi kaw cube baikinye . ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh . ta suke ! stop babe . nanti aku nanges .

NEW | OLD

© 1234HI5