1234HI5

i you very much

e r m , biase jer .


Monday, July 26, 2010

mummy . rendu giler kat ini blog . sorry la . ta terbace kowg punye hal . kehausan duit untuk membayar bil internet . haha . ish , tatawu na cer aper ? 

minggu lepas yang lalu , 

ade la makhluk Allah nih . dia start mesej aku . aku pikir makhluk mane ah text aku nih . last last . dia budak V , argghh . mang ta excited text dengan mamat nih . boring . ntah pape jer . aku tatawu dia nih kuad penipu or wat . sebagai insan biase . aku kena berjage jage jugak . haha , yup . ewan namenye . aku ta sure name full dia . haha . mase first day dia text aku , boringg gilerr . second day and next day sampai hati nih . buadkan sume text dia tertunggu tunggu . yes . dia caring giler . arinih , dia pose . coz semalam aku cakap na pose sunat . haha , sekarang nih aku da jarang text sesape . yela , sape jer aku nih . haha . sejak single nih , hidop aku semaken ************* , haaa , yelahh . aku jer tawu . haha , 

tentang ini mamat , 

dia suke mengedik na tawu hal saya . 
suke tanye pasal kesihatan saya . [:
penyibok hal owg , erti kata laen busybody . 
caring , kekadang menyirap ah jugak . haha 
suke panggil aku sayang . =..=" 
pemalas na makan segale makanan termasok ubat . 
kuat main mesej and jarang tido .
suke na same samekan sumthing yang aku cakap . 
rendah diri , kuad nganjing , ta suke gado . except law aku suwoh dia gado .
baek dengan paktam , zahir and batin , and lagi sowg lupe . haha .
tido ta tetap . haha , gedik . 
ape lagi ek . banyak meh . aku malas na layan si giler nih . 


btw . aku suke panggil die gendut , gemox , muncit , giler , miang siong , gedik . hahaha . dia layan okay . 
opss . dia bukan homoseksual and ta giler seks okay . haaaaaaa [: 


erm . tadi aku tanye kat mieynad . da kim salam kat syafiq najib ta . haha , bf dia sala dengar biler mieynad cakap nur amirah suwoh kem salam kat syafiq nih . dia cm dengar nurul amira , haha . then mieynad bagi tawu nur amirah binti pak karim kem salam . bengang jer . hahaha . 


* kukukakikukakukangat .

NEW | OLD

© 1234HI5