1234HI5

i you very much

si durjana bodo . haha


Wednesday, June 16, 2010

haha . nih pasai seorang hambe ALLAH . yang lahir ke bumi . dan membesar untuk menjadi seorang insan yang cemerlang . oh sucks . cemerlang la kot ? erm , bismillah

erm , amaran please . segale cemuran dan kutukan digalakkan kerana ini melibatkan maruah diri dan kehormatan insan . haha . anak anak kecil tidak dibenarkan mempelajari aksi aksi ( words ) sebegini . haha . key words adela colourful words [:

argghhh . okah . hai si durjana jahanam . erm , ade la mamat nih . pehh . mulot lancau na mampos ! attitude dea memang baek na mampos ! tapi mulot cam sial , dea bole labelkan aku memacam macam sifat perbuatan perkataan . babi ! dea nih memang ta gune . yeah . mehh saya cakap name makhluk nih A--- R------- . name bafuck dea aku tatawu . haha . okah . act aku penah kapel dengan dea , ta silap aku lah . mase aku kapel dengan dea , tapenah aku curang . sebab aku kesian kan dea . haha . dea curang aku peduli ape . haha . kitowg memang sehati sejiwa sebontot sepunggong ah . tapi tuh dulu ah , kira dalam hati ade taman . haha . then , lepas aku clash dengan dea , lepas 3 hari kot , aku kapel dengan Mr. A nih . aku clash dengan dea sebab dea curang kot . aku ta tahan giler ah . name awek dea huda kot . huda tuh penah text aku . cakap yang merapu rapu dengan aku . blurrk . egat aku akan termakan dengan kate kate kaw minah ? fuck ah . okah then , aku dah kapel dengan Mr .A nih dari taon lepas sampai sekarang . pastuh , tetibe jer mamat sial nih bole text aku cakap aku nih jenis pompuan penipu . HELLO ? aku sala dengar ke ? cer nih datang biler si Amen ( mamat sial's bff ) nih mskol aku . aku da delete nambe due eko nih . menyemak jer dalam list fon aku . aku borak borak ah dengan amen nih . maybe mase aku borak dengan amen , si mamat sial tuh ade kat sebelah dea kot . tuh yang terjadinye cer nih . ahh , geram nye tetibe nih . haha 


text mamat sial nih ,

sial : npe ko tipu aku ek ? nyirap r dengan ko nih minah , 
sial : kenape senyap ? cilake ek ko nih . 
aku : hah ? sape nih ? 
sial : aku la , ex ko . 
aku : ohh , kaw na ape ?
sial : ko tipu aku mase kita kapel ek , 

------------------------------------------------------------------ <<<<<<<-- time nih aku da ta reply

sial : cikaro , 
sial : gurl murahan 
sial : cikaro , gurl murahan , boooe . ade lagi . aku ta egat . 

then , aku tetido , akak aku balek pastuh , teros tengok hp aku . then jeng jeng jeng , mamat sial tuh kena disaiko oleh akak kesayangan aku . haahahaaa . padan muke , ahahahaa . puas aku ! * nyenyak tido , 

akak : erm nih a--- eka ?
sial : aah , sape nih ? pehal ?
akak : nih akak mimy , kenape awak bagi mesej camtuh kat adek akak ? ape awak bagosh sanad ke awak ? ape motif awak cakap camtuh kat adek akak ? 
sial : saya cinte kat dea sampai mati , kenape dea kapel laen , mase saya kapel dengan dea ? 
akak : nih kan kesah lame , kenape da ungkit lagi ? kenape bawu sekarang ? kan da setaon da lepas . tapi ta silap akak , mase kowg kapel , mimy tade kapel laen selaen a--- , 
sial : tapi saya cinte kan dea , * omg . gy mam ah kaw . 

------------------------------------------------------------------------------------
banyak lagi , tapi akak aku lupe . haha , akak aku cakap , dea cer ulang alik cer . myampah aku . 

ahaahaa , 
sorry la , bawu cer arinih . act cer nih semalam punye cer . 



16 jun 2010 wednesday . 
arinih aku muntah , banyak giler . petang tuh gie tusyen . then aku cer kat jija ade lagu ape yang bawu . haha . then dea mintak lagu baby-justin bieber . aku cakap ade , dea pun ade . tapi lagu time kat konsert , bukan kat studio. dea ulang na baby , sampai kan . tersala cakap . haha . then aku cakap la baby kat perot tade .ahaha , bodo giler . asyek gelak jer kat tusyen tadi . and tadi jugak aku asyek nganjing cekgu jer .tade la jahat sanad . yang bole buad lawa ah . haha , selebihnye cekgu bnyak nganjing jija . haha . fazira , dea juga termasok ah . haha . then kitowg gy bergosip ah as usually . haha . ade la cer na cer . haha . then aku tunjok picha bawu aku . dengan robot tuh . ahaha . aku pakse dowg cakap aku cute >..< . vongek gile . haha , balek tuh , aku kacau jija , aku ambek kasot dea .ahha , fazira siap backup dea . dea cakap nanti jija nangis kang , paya , haha . and ktowg plan na gy tengok wayang . tatawu ah jadi or ta . haha , malam tade cer , aku just muntah . coz manyak sanad makan kot . and ayah belikan air teh ais yang sedap tuh . aku minom bebanyak sanad . haha . cer da abes . haha . love u all . kukukakikukaku

NEW | OLD

© 1234HI5