1234HI5

i you very much

ohh bantal busyuk .


Wednesday, June 30, 2010

yeahh . sorry lame ta bukak blog . sial blog nih . aku na online dalam kete tabole . madah dea cakap tabole bukak . jadah dea . erm , bismillahh ,


jumaat 25 jun 2010 . GRRR  ,
wehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh , hoki tigs kalah same ade kalah bermaruah atau tidak =..=" dengan Convent Muar ta silap aku 5-0 kot ? dengan High School Kluang 3 or 4-0 . aku ta egat . ( walaupun aku pertahanan ) haha . pehhh , jangan cer ah , pengadil dea cam shial , time tigs jer macam men tipu ! ta gune , geram siak aku , penat jer aku p itam kan muke semate mate na maen hoki ! padang Samura cam ****** , leycak na mampos ! kalah padang terkukuh kat sekola aku tuh ! errrmm ,dinner malam tuh , okah la . haha , special kot ? meja tigs dapat 3 , so aku meja yang 3 . mule mule aku seseowg . tapi aku swoh mai tuko dengan junior aku . mampos ahh . im senior okah . haha , so aku dok dengan mai , peah . act ktowg jer . tapi tetibe jer cikgu duduk tempat ktowg . haha , yang pasti dinner malam tuh meriah ah . ade persembahan multimedia and cm konsert pown ade . haha , multimedia just sekola tigs , sigs , seri mersing , and high school kluang ( agaknye ) yang ta dapat tengok persembahannye . hmmmm . tapi paleng meriah sekali budak ec ( english collage ) kot . haha . asyik asyik tangkap gamba . meluat jer tengok . haha . erm , pastuh teros tido . kepenatan .


sabtu 26 jun 2010 . berSEJARAH  agrrhh .


pepagi tuh solat subuh kat hostel sab ( sultan abu bakar ) , haha . then , sesiap mandi teros makan kat satay kat depan basten tuh . haha , family aku salu gihh tempat tuh makan tuh . hahaha . errm , pastuh family aku jemput aku kat muar . coz tade sape yang bole ambek aku kat bp . time tuh ktowg kena balek bp . coz da kalah . =..="
erm , act aku happy gegiler coz dapat anta akak aku yang paleng aku sayang ! khairunnisa aka aiza ngoi , dea tuh bantal wangi aku tawu ta . mase aku cakap aku kena p muar men hoki dea sedih giler . coz ta dapat anta dea gih melake ! tapi akhirnye bapak aku ambek aku kat muar jugak . haha , erm . kat u melake okah la . but panas giler cuace nye . bile da nak balek tuh aku cam tanak lepaskan jer si gendut tuh . tapi aku ta tunjokkan kat sesape pun ! bile dalam kete , aku nanges seseowg . bengang aku na nanges kekuat . haha . pulak tuh lagu slow jer kat era . pehhh . mencurah curah aku ! aku terkilan bile dea asyik tolong buat karangan bm aku . backup aku bile kena mara , tido sekatil , bergossip , segale rahsia dea pade aku . n rahsia aku pade dea ! urutkan badan aku , buad keje yang aku suwoh ! memacam lagi ! ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ! , before dea gih , dea cakap dengan aku , mi . buadkan keje aku . nih last . nanti aku da tade kat bp . hhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaa . aku mang serba sala sial ! ta suke cer pasal nih ! bye

ahad 27 jun 2010 ,
malam sabtu tuh asyik terbangon jer . coz tade owg kat sebelah na teman aku tido ! erm , ahad aku p mahkote parade . tade keje . haha .
isnin 28 jun 2010 ,
sekolah macam biase . gee , aku , teha jer sekola . belacan bacen yang laen cuti ! lagi lagi uder n wadie ! uder cuti gih cameron . wadie n9 kesayangan dea !

selase 29 jun 2010 ,

aku ta suke dea . fullstop

rabu 30 jun 2010 ,
aku maken benci dea . sanad bekerjasama dengan uder . jijah kate aku jeles ? heyyyyyyyy . buto dea ! kekapet ta kemane jer . haha
khamis 1 julai 2010 ,
aku ta gih sekola . nilai n9 . tata batu pahat . 
jumaat 2 julai 2010
report day ]: . ambek la segale report card aku ! grrrr


~ kukukakikukaku~

NEW | OLD

© 1234HI5