1234HI5

i you very much

a shitty day )':


Friday, April 09, 2010



kenape seorang lelaki harus pretend seorang perempuan ?
sedangkan lelaki itu tidak kenal akan perangai si perempuan ?
dan kenape pihak ketiga terbabit dalam citer yang temeh remeh ini ?

ntah pape jer . thanks kat orang yang buadd aku nanges . happy giler doe . ta penah penah jer buadd cmnie. haha . ishh . aku ta puas hati betoi ah . wady wady . thanks kaw jady peneman tidor aku . kaw pompuan yang caring gyle tawu . aja aja fighting . * lari dari tajok citer .
aku da fedup ah dengan bende nie . malas na story mory or tgedik gedik na share citer yang penting sanad bagy aku . maybe ade owg pikir bende tuh sumting like childlish kot . waduh waduh .
aku tension gyle dengan hoki , cm na sign out dari team hoki tuhh . tapy disebabkan tade owg , ta baek ah na lepas tangan n kaki jer . ntah pape jer . cek izat , sorry taw . hee .
arinie mang aku na nanges sepuas puas nya , sampai hati siak .aku ta sangke bende nie bole jady cmnie . sala ke kalau aku na share bende yang penting ? * hanye bagy aku , and kepada org yang anggap bende nie cm budak budak jer . ntah ah .
dah . malas na citer !
p/s : saya na tinggi , jangan kutuk belakang saya . saya seda saya gedik . thanks you . saya sayang akan semua orang . mr.A , sorry ! ):

NEW | OLD

© 1234HI5